czwartek, 4 lipca 2013

Wakacje !!!!

Tak dawno nie zaglądałam na bloga, ale obiecuję w najbliższym czasie nadrobić moje zaległości.  



 Klinika.

Niestety po ostatniej chemioterapii w domu spędziłam tylko cztery dni i już we wtorek znowu zawitałam w progi klinki... Tak, czyż to nie piękna perspektywa weekendy majowego ? ? ? Na doatek moje wyniki były słabe, a ja borykałam się z jednym ze skutków ubocznych chemii... Mimo wszystko przed chemią nie było aż tak źle. Jak zawsze odwiedzała mnie i wspierała rodzina oraz znajomi. Chemię rozpoczęłam w terminie wcześniej zaplanowanym, a także w doborowym towarzystwie. Niestety tak dobrze nie było już, gdy rozpoczęłam 5 cykl chemioterapii... Pogoda niestety także mnie nie zadowalała, było niesamowicie gorąco, mimo tego, że w trakcie zażywania leków i tak miałam wrażenie, że się palę od środka, to uczucie ciepła na sali dodatkowo potęgowało moje uczucie, zmęczenie, ból... Łatwo nie było, ale kto powiedział, że będzie łatwo ? Nie obyło się bez "atrakcji" i "niekontrolowanych akcji"... Znowu płukanki, Messna, Metoclopramid, Alexan, Holxan, Endoxan, Metotrexan itd., czyli taki mój "stały pakiet". . . Całe szczęście dni szybko mijają i już w poniedziałek jadę do domu !!! Nieopisana radość, bo jak się nie cieszyć z takiej wiadomości. Kolejna przepustka !

Dom.  
W domu jak zawsze było super. Spędziłam tam aż 9 cudownych dni. W ich trakcie spotkałam się z przyjaciółką. Był pierwszy spacerek, ale cóż nic to dobre nie trwa długo... Już wkrótce trafiam do szpitala na następny długi weekend... cdn. 

Teraźniejszość
Zaczęły się wakacje, a po nich nowa szkoła... Sama nie mogę w to uwierzyć. Moje świadectwo było zadowalające, egzaminu ze względu na swoją chorobę nie pisałam, ponieważ byłam z nich całkowicie zwolniona. Kolejny semestr i znowu nauczanie indywidualne. Dostałam się do wybranej przeze mnie szkoły. Wakacje się rozpoczęły i jest super. Nadrabiam zaległości ze szkoły, spotykam się z przyjaciółką, ostatnio nawet weszłam do jednego sklepu i dzisiaj znowu odwiedzę może jakiś sklep. Kończę, bo muszę przygotować się do wyjazdu. cdn...
zaczarowana126 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz