poniedziałek, 22 lipca 2013

Promyk słońca ... 


"Na świecie wszystko jest piękne, nie ma na nim nic brzydkiego, lecz najpiękniejsza jest radość." 

Kornel Makuszyński, "Bezgrzeszne lata"  

        Wyżej napisany cytat pochodzi z książki, którą zaczęłam czytać w niedzielne popołudnie. Wczoraj na chwilę byli goście, były krótkie rozmowy, był spacer z mamą, przyjaciółką, było zdrowie...
       Dzisiaj nie jest już tak kolorowo, jest upalnie... Samopoczucie też nie jest dobre. Dzisiaj było poranne osłabienie, teraz jest już o wiele lepiej, było już tak po południu. Czułam się na tyle dobrze, że postanowiłam zrobić porządek w kartonie z moimi rzeczami. Było przesiadywanie w ogródku i słodkie lenistwo w domu, był spacer, "wizyta" w sklepie...
       Na jutro brak planów. Prawie jak każdego dnia... W ostatnim czasie z nudów i dla rozrywki "połknęłam" trzy książki, uszyłam koszulkę, ciągle się uczę pomimo, że są wakacje, ale muszę jakoś nadrobić czas, który ktoś podstępnie mi ukradł... 
zaczarowana126  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz