środa, 17 lipca 2013

Summer !!!
Dzisiaj dzień zdecydowanie na plus :) Najpierw rower wodny z najukochańszymi rodzicami, następnie spacer z przyjaciółką i spotkanie ze znajomymi. Po prostu dzień pełen wrażeń i jeszcze dopisała pogoda. Ostatnio wymieniamy kolekcje. Szafa pęka w szwach, ale cóż. :) Od czasu do czasu trzeba odświeżyć garderobę. 

Spotkania z rodzinką i już niedługo wielka impreza rodzinna. Humor już coraz bardziej dopisuje i w końcu cieszę się z tych wakacji. Dobrze, że mam wokół siebie rodzinę, przyjaciół, znajomych. To właśnie dzięki nim wiem, że dam radę mimo wszystko :) 

Po ostatniej chemii jeszcze zawitałam do szpitala na pięciodniowy "urlop".  Był to mój (mam nadzieję) ostatni pobyt w tym miejscu. Następnie do domku i już tylko kontrole. Oczywiście jeszcze dwudniowy pobyt na chirurgii i usunięcie kateteru. Nareszcie wolność ! Już w piątek zdejmujemy szwy i będę żyła normalniej :) Następna kontrola dopiero na początku sierpnia ! Yeah ! ;) Życie jest piękne ! ;)

Plany na jutro ? Jeśli dopisze pogoda, kończę robić latawiec i mam nadzieję, że jutro będzie pierwsza próba lotu. :) Mam nadzieję, że uda się też jutro wyskoczyć na mały spacerek z przyjaciółką. Po za tym robię porządki w szafie i kontynuuje moją wakacyjną lekturę. :) W planach mam jeszcze  dalsze kształcenie z matematyki. :)      
 zaczarowana126




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz